Служба підтримки Слот Сіті: гаряча лінія та інші способи зв’язку

Не можете увійти до особистого кабінету? Виникли питання щодо нарахування бонусів? Не контролюєте емоції під час гри? Slots City оперативно допоможе з будь-якими складнощами. Техпідтримка – ваша надійна опора в моменти, коли щось йде не так.

Зв’язуйтеся з нами зручним для вас способом та отримуйте максимум користі від співпраці з сапортом.

Які питання допомагає вирішити служба підтримки Слот Сіті

Служба підтримки слот сіті допомагає розвʼязати будь-які питання, які стосуються вашої участі у казино. Усі звернення обробляються українською мовою з дотриманням ввічливого тону та поваги.

Ви можете звернутися до оператора через онлайн-чат, подзвонити на гарячу лінію або написати на адресу електронної пошти. Сформулюйте суть питання чітко та зрозуміло. За потреби під час листування додайте додаткову інформацію або прикріпіть знімок з екрана для точнішого розуміння ситуації.

Гаряча лінія Слот Сіті: номер телефону та години роботи

Зв’язатися з оператором гарячої лінії можна щодня, без вихідних. Графік спілкування з 08:00 до 20:00. Слот сіті гаряча лінія номер телефону: 063 021 30 21 – це швидкий та ефективний канал для звернення.

У неробочі години вам допоможе голосовий асистент, який має відповіді на поширені запитання. Від нього ви також дізнаєтесь, коли знову буде доступна підтримка.

Форма зворотнього зв’язку

Онлайн-чат на сайті

Переходьте до опції “Підтримка MyCity”. Ви її знайдете у головному меню або у футері сайту. Оберіть варіант “Онлайн Чат”. Оператори доступні щодня з 08:00 ранку до 02:00 ночі.

Натиснувши на опцію, справа відкриється вікно чату, де ви зможете поставити своє питання.

Інші способи зв’язку з підтримкою

Ще один зручний спосіб звʼязку – листування через email. Пишіть на адресу [email protected] та очікуйте на швидку відповідь.

У листі вкажіть прізвище та імʼя або номер вашого ID-акаунта. Викладіть суть проблеми, заяви, прохання тощо.

Слот сіті підтримка не приймає до розгляду:

  • повідомлення від анонімів;
  • багаторазові запити від одного й того ж гравця з приводу вже розв’язаного питання;
  • листи від осіб, які визнані судом недієздатними.

Максимальний термін розв’язування питань – до 30 календарних днів.

Якщо гравець звертається з проханням надати інформацію, яку казино має про нього згідно з пунктом 421 частини першої статті 1 Закону про ПВК/ФТ, то організатор надає відповідь протягом 5 календарних днів.

Також на сайті є можливість скористатися месенджерами. У Viber та Telegram-ботах ви комунікуватимете з віртуальними асистентами, які нададуть швидкі відповіді на популярні запитання.

FAQ

Як швидко відповідає підтримка Слот Сіті?

В онлайн-чаті оператор зазвичай відповідає миттєво. У разі великого навантаження можлива затримка до 5 хвилин. Якщо звертаєтеся через email – відповідь надійде в максимально короткий термін. Головне – чітко сформулюйте проблему та надайте необхідні дані для ідентифікації. Слот Сіті номер телефону для звʼязку з оператором – це також альтернативний спосіб отримати швидку відповідь.

Чи працює гаряча лінія цілодобово?

Ні. Гаряча лінія працює з 8:00 ранку до 20:00 вечора. У неробочі години відповідає голосовий помічник. В такому випадку ви можете скористатися онлайн-чатом або написати на електронну адресу підтримки.

Чи можна написати через месенджер?

Так. У головному меню та у футері сайту є посилання на Viber та Telegram. Можете ними скористатися та отримати допомогу від бота.

Чи зберігається історія звернень?

Казино зберігає всі звернення на своєму сервері. Така необхідність зумовлена можливим врегулюванням конфліктної ситуації в майбутньому.